4 gånger mig själv



Ett par halvläskiga ganska coola bilder på mig från i Augusti. Enjoy.

Hej alla fina!
Idag är det lördag, och jag är ganska nyss hemkommen från gymnasiemässan här i stan. Jag vet inte alls vad jag ska välja. Det snurrar i skallen... Men det kommer säkert på plats så småningom...

Jag har varit sjuk i veckan med halsont, huvudverk och lite feber (därav lite mindre bloggning) men nu känner jag att jag är på bättringsvägen.
I helgen ska jag upp till småland och samla energi till nästa vecka (och plugga en miljon frågor SO). Så mer bloggning blir det nog inte i helgen.

Nu vet ni vart ni har mig. Vad ska ni hitta på i helgen? Någoot speciellt roligt?

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN VALFRI WEBBKAMERA

Snygga bilder!

2011-12-13 @ 09:46:44
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0