Det bästa i världen!

Hej!
Först och främst vill jag varmt välkomna dig hit till min trevliga lilla blogg, till det bästa i hela världen!
Bra namn va?! Ja, det tycker jag också! För det är precis det jag kommer fylla min blogg med - det bästa jag vet.

Mitt namn är Maria och jag fyller femton år om exakt 33 dagar, den femtonde November. Jag bor i norra Skåne, och har ett stort behov av att få vara kreativ i allt jag gör, eller i alla fall det mesta. På fritiden tycker jag speciellt om att spela trumpet och piano, sjunga tills rösten spricker, fotografera med min kära Nikon D90, spela volleyboll, jogga ett par kilometer, umgås med vänner och en hel drös med andra saker!




Jag hoppas att du kommer trivas här, och lämna gärna ett par kommentarer när du ändå kikar in!
Ha en trevlig dag, som alla andra dagar!

KRAM
Maria

P.s. Innan har jag bloggat här! Kolla där om du är nyfiken på vad jag har haft för mig förut. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0