En liten lista.

Längd: 162 cm.
Hårfärg: blond.
Ögonfärg: Alla möjliga. Mest grön, men blått och gult och brunt och jag vet inte vad finns med på något hörn här och var.
Fräknar: Har jag inte.
Bästa kroppsdel: Mina ögon, och min mun, och mina fötter.
Sämsta kroppsdel: Min näsa i så fall.
Ärr: Har jag inga värda att nämna...
Tatueringar: Har jag inte en millimeter av.
Piercingar: Hål i öronen.
Sjukdom: Ingen alls!
Brutna ben: Aldrig...
Fobi: Lite orm-och spindelskräck har jag allt.
Tvångstanke: Klappa i en speciell takt när jag ser en gul bil. Oerhört töntigt, men ganska kul. Speciellt på bussen...
Rädsla: Jag är rädd för skräckfilmer. Fy.
Kroppsligt partytrick: Jag kan böja min tumme oerhört mycket!
Bästa känsla: Glädje!
Bästa fysiska känsla: När man har ont i magen så mycket man har skrattat.



Den här listan tyckte jag var fin. Tog den härifrån!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Tycker om din blogg! :)

2011-11-03 @ 15:09:04
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar verkligen bilden!

2011-11-10 @ 20:47:48
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0